Δευτέρα, 23 Μαρτίου 2015

Πώς να χάσετε το λίπος από τη μέση, τα πόδια και τους γοφούς σας!!

Διαβάστε αυτό το άρθρο για να απαλλαγείτε από το επιπλέον λίπος σε ορισμένα μέρη του σώματός σας, ειδικά από τη μέση και τα πόδια σας, χωρίς να επηρεάζεται η εικόνα σας.
Μπράτσα
Το σώμα σας στερείται πιθανώς τεστοστερόνης. Για να βελτιώσετε την κατάστασή σας κάνετε έρωτα πιο συχνά, να κοιμάστε καλά, να αποφεύγετε το άγχος με κάθε κόστος και να κάνετε ασκήσεις που περιλαμβάνουν τα μπράτσα σας. Τρώτε λιγότερα γλυκά, αλλά ποτέ μην λιμοκτονείτε. Ο σπόρος λιναριού, το αβοκάντο, και ο σολομός κάνουν καλό σε σας.
Οι ορμόνες είναι υπεύθυνες για το λίπος στο σώμα σας
Οι γυναίκες συχνά αντιμετωπίζουν προβλήματα ορμονικής ανισορροπίας. Εμφανίζεται ως αποτέλεσμα της κακής διατροφής, κακής φυσικής δραστηριότητας, ατμοσφαιρικής ρύπανσης και του στρες. Αποφεύγετε το γρήγορο φαγητό και το άγχος, να παίρνετε αρκετό φρέσκο ​​αέρα και να γυμνάζεστε περισσότερο συχνά.
Γοφοί και γλουτοί
Συμπεριλάβετε το γιαούρτι, τα λαχανικά, τα δημητριακά ολικής αλέσεως και τα φρούτα στο καθημερινό σας μενού. Το λίπος στους γοφούς και τους γλουτούς σας δείχνει υψηλά επίπεδα οιστρογόνων. Αποφύγετε το αλκοόλ, τα ανθρακούχα ποτά, τους καφέδες και τα ηρεμιστικά.
Μέση
Αυτό δείχνει αυξημένη έκκριση ινσουλίνης. Τρώτε περισσότερο μπρόκολο, ψάρια, θαλασσινά, προσθέστε μπαχαρικό στο φαγητό σας χρησιμοποιώντας τσίλι ή κανέλα, και τρώνε βατόμουρα και μούρα αντί των γλυκών σνακ σας. Θα πρέπει επίσης να πίνετε πράσινο τσάι κάθε μέρα.
Το ψωμί ολικής άλεσης είναι η καλύτερη επιλογή για εσάς. Θα σας βοηθήσει να καθαρίσετε το σώμα σας και να ρυθμίσετε την έκκριση ινσουλίνης. Αποφύγετε αλκοόλ, σόδα, καραμέλες και τηγανητές πατάτες.
Δημοσίευση σχολίου